یه دونه خرااااب

حرف های یه دونه خرااااب تو این دنیای خراااااااااب

یه دونه خرااااب

حرف های یه دونه خرااااب تو این دنیای خراااااااااب


اپ 1 در یک

یه مدته به قبض تلفن دقت میکنم میبینم اندرون قسمت مبلغ قابل پرداخت : بصورت عجیب و غریبی کاهش مشاهده میشه با وجود اینکه مقدار استفاده کم که نشده زیاد هم شده ...

موندم یعنی واقعا تعرفه هاش رو کم کردن یا اتفاق دیگه ای قراره بیافته ...شایدم کنتور خرااااب شده 

نیدونم والله ...


اپ 2 در یک

چی بود ؟

یعنی چه ای چه حافظه که ما داریم ؟! هرچی دارم فکرشو میکنم که چی میخواستم بگم یادم نمیاد  تو رو خدا میبینی حافظه رو ؟


بزگشت


اول از همه که سلام خدمت همه بر و بچ و اینکه سالم برگشتیم به دیار خودمون .

بعدشم اینکه باید بگم جای همتون خالی ، خوش گذشت …یعنی کلا مجردی بری جایی خوش میگذره .توصیه میکنم امتحان کنید می ارزه .

از اونجایی که ای رفیق ما که مثلا باهاش رفته بودیم که شیراز رو نشونمون بده و با هم بریم سیر و سیاحت کلاس داشتن  مجبور شدم  خودم دست به کار شم و شروع کنم به شیراز گردی بصورت انفرادی… از تخت جمشید گرفته تا عمو حافظ و حاجی سعدی و بازار وکیل خان و زندان و ارگ کریم خان و خلاصه شاهچراغ تا محلات و خیابونای …س پرور شیراز …

نکته قابل توجه تو این شهر اینه که حواست باشه تاکسی ها قیمت یه کورس رو ده برابر بهت نندازن …

البته بگم که ادم با مرام هم میشه پیدا کرد .

در راه برگشت هم که صندلی جلو ما یه جفت کفتر عاشق نشسته بودن و جلو یه جوون مجرد هی به هم دل و قلوه اجاره میدادن جوری که دیگه داشت حالم حالی به حولی میشد …بابا هر عمل جایی و هر حال مکانی دارد …

شاد باشید ..........................