یه دونه خرااااب

حرف های یه دونه خرااااب تو این دنیای خراااااااااب

یه دونه خرااااب

حرف های یه دونه خرااااب تو این دنیای خراااااااااب

بزگشت


اول از همه که سلام خدمت همه بر و بچ و اینکه سالم برگشتیم به دیار خودمون .

بعدشم اینکه باید بگم جای همتون خالی ، خوش گذشت …یعنی کلا مجردی بری جایی خوش میگذره .توصیه میکنم امتحان کنید می ارزه .

از اونجایی که ای رفیق ما که مثلا باهاش رفته بودیم که شیراز رو نشونمون بده و با هم بریم سیر و سیاحت کلاس داشتن  مجبور شدم  خودم دست به کار شم و شروع کنم به شیراز گردی بصورت انفرادی… از تخت جمشید گرفته تا عمو حافظ و حاجی سعدی و بازار وکیل خان و زندان و ارگ کریم خان و خلاصه شاهچراغ تا محلات و خیابونای …س پرور شیراز …

نکته قابل توجه تو این شهر اینه که حواست باشه تاکسی ها قیمت یه کورس رو ده برابر بهت نندازن …

البته بگم که ادم با مرام هم میشه پیدا کرد .

در راه برگشت هم که صندلی جلو ما یه جفت کفتر عاشق نشسته بودن و جلو یه جوون مجرد هی به هم دل و قلوه اجاره میدادن جوری که دیگه داشت حالم حالی به حولی میشد …بابا هر عمل جایی و هر حال مکانی دارد …

شاد باشید ..........................

 

نظرات 2 + ارسال نظر
دودو شنبه 3 مهر 1389 ساعت 17:20 http://doudou.blogsky.com

اوللللللللللللل

خب خداروشکر که خوش گذشته...
رفیقتون این فرزاده دیگه؟؟؟
همینه پس که تنبل(معادل محترمانه ی گشاد!!!)شده اپ نمی کنه


ای مادر بمیره خب جاتو عوض می کردی

من جای تو بودم حالی به حالی نمی شدم از فضا لذت می بردمو به احمق بازیشون کر کر اون پشت می خندیدم و پارازیت میمومدم وسط کارشون

اینقده حال میده

نیلوفر دوشنبه 5 مهر 1389 ساعت 19:28 http://hamechiznevis.blogsky.com

سلام
خوبه که خوش گذشت
اصلن مگه می شه شیراز خوش نگذره!می شه؟؟؟نه دیگه نمی شه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد