یه دونه خرااااب

حرف های یه دونه خرااااب تو این دنیای خراااااااااب

یه دونه خرااااب

حرف های یه دونه خرااااب تو این دنیای خراااااااااب

سلام اول

اول کلام سلام به تو

کلام دوم خوش اومدی  

 

در راستای یافتن خونه جدید که میتونم هر جور دلم خواست بسازمش  (البته اندرون نت وگرنه خونه خریدن که شده یکی از ارزوهای ای ملت ) دوست دارم به هرکی که میاد مهمونی و حتما تقاضای شیرینی میکنه ،بدم بهش شیرینی:


یه عدد ماشین ... بدم ،(چه چیزایی میخوان ای ملت )


یه  سکه بهار ازادی ، (نه بابا چ خبره  اینم زیاده )


یه دونه جیگر مامانی  هدیه میکنیم با مخلفات

کدومو میخواین؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 



پ.ن

1-ماشین رو که خودتون انتخاب کنید منم میام میپسنم  و برید بخرید ایشا... گوشت بشه به نشیمن گاهتون.

 

2-سکه بهار ازادی هم که بنده مگه فلانی ام که بتونم تقدیم کنم خدمت اونایی که تشریف میارن مهمونی.

 

3-ولی دیگه جیگری که گفتم رو پاش هستم  حالا شما ادرس بده پست میکنم واستون.

 

4-ولی  حاضرم یه بوس جانانه تقدیم کنیم .

حتما قبلش برید بشورید خودتونو....

نظرات 7 + ارسال نظر
جوووون یکشنبه 2 خرداد 1389 ساعت 14:20 http://joooon.blogsky.com

سلام بر سیاوش خان بزرگ
میگم که عرض به حضورتون که من اول شدم فکر کنم
البته این اقا فرزادمون هم اینجاست اما من حالا به هر زوری بود اول شدم
خلاصه اینکه کا دمت گرم
پاینده و پیروز باشی رفیق
الان لینکت میکنم

علیک بر بزرگ خاندان خودتون
افرین پسر خوب چه سعادتی نصیبت شد شوخی شوخی
بیشتر از ای کار ها کن
رفتی تو لیست اولین های من
کا دم شما اتیش
مرسی تو هم برقرار باشی همرا با پیروزی

فرزاد کافه چی یکشنبه 2 خرداد 1389 ساعت 14:26 http://cafepechpech.blogsky.com

دوتا جیگر لطفن... همین :))

کو سلامت کافه چی
ببین تعارف نکنی ها؟ اگه بیشتر میخوای دارم یه وقت تعارف نکنی
خب ادرس بده بفرستم واستون

جوووون یکشنبه 2 خرداد 1389 ساعت 14:30 http://joooon.blogsky.com

دوباره سلام و درود
آرزو میکنم که همیشه آباد و پیروز باشی

دوباره میکنمت علیک و درود زیاد نثارت
لطف عالی زیاد

سیاوش کسرایی یکشنبه 2 خرداد 1389 ساعت 14:39

این چهارمیه از همه بیشتر ب من می چسبه D:

بــــــــــــــــــــــــــــــــــــلـــــــــــــــــــــــــه
ایشا... گوشت بشه به لبتون اقا سیاوش
شما میتونین واسه دریافت هدیه تون بیاین شهرمون تا بصورت حضوری تقدیم کنم
یا اینکه ادرس لطف کنی واست پست کنم (که البته میشه غیر حضوری)

VpnServ یکشنبه 2 خرداد 1389 ساعت 15:18 http://www.1.vpnserv.biz

آیا از وضعیت بد اینترنت کشور خسته شده اید ؟ آیا از فیلترینگ گسترده داخلی جانتان به لبتان رسیده است ؟ پس بد نیست چیزهایی در مورد "وی پی ان" بدانید . درواقع همان فیلترشکن خودمان که محدودیتی در استفاده نداشته و به هیچ وجه در کاهش سرعت اینترنت شما تاثیر گذار نیست . برای کسب اطلاعات بیشتر از سایت ما دیدن کنید

بله؟
جان ؟
کی مشکل داره با سرعت نت ؟
سرعت به ای با حالی حالت خوش نیست ها
بشین که اومدم

فرزاد کافه چی دوشنبه 3 خرداد 1389 ساعت 11:56

وارد قسمت تنظیمات بخش نظردهی در منوی دسا راست قسمت مدیریت بلاگ اسکای بشو و تایید نظرات رو غیر فعال کن. در ضمن نظرات این پست رو هم تایید کن

مرسی برادر
لطفت کم نشه

فراری چهارشنبه 9 تیر 1389 ساعت 12:53 http://archgirl.persianblog.ir

این آدرس وب
رمزآپام selena

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد