یه دونه خرااااب

حرف های یه دونه خرااااب تو این دنیای خراااااااااب

یه دونه خرااااب

حرف های یه دونه خرااااب تو این دنیای خراااااااااب

خر شدن و پسندیدن

گیر داده میگه من اینو میخوام .

نمیدونم چیکارش کنم هر چی میگم بابا از خر شیطون بیا پایین برو درستو بخون مثلا پشت کنکوری ها ؟!

  گوش کن نیست که !

عجب بدبختی داریم ها ؟

این  پسر دایی داغون  و بسیار بیکار ما  یکی از از دخمل های ناز(البته علف به دهن بزی شیرین اومده وگرنه خدا نصیب گرگ بیابونش نکنه) کلاسمون رو نظاره کرده و یک دل نه صد دل مجنون گشته ...

حالا گیر داده میگه باید شمارشو بدی میخام باهاش صحبت کنم

حالا هرچی من بگم ندارم شماره ای لا مصب رو مگه قبول میکنه ؟

هرجور شده شمارشو میخواد؛ تهدید کرده شمارشو گیر نیارم خودش دست به کار میشه،

از اونجایی که ادمیه که کاری به ابروی ادم نداره و میترسم اخر تمام ابرو و عزتی که تو دانشگاه  با تلاش و کوشش فراوان کسب نموده ایم در ان واحد بر باد دهد ، موندم حیرون که چه کنم ؟

 

وگرنه ما که بیدی نیستیم که از ای زلزله ها(همون باد خودمون) بلرزیم.

 

پ.ن

1- من موندم عاشق چی این دختره شده

تنها تفاهمی که دارن اینه که دو تاییشون زبون دارن در حد خداااا

فردا دعواشون بشه زمین و اسمون رو می دوزن به هم.

 

2- یکی نیست به ای بگه مگه من مسئول مخابراتم .


3-شما یه راهکاری پیشنهاد کنین ،من که هنگ کردم از دست این !.

نظرات 6 + ارسال نظر
Miss.MarY !! سه‌شنبه 4 خرداد 1389 ساعت 12:18 http://www.Miss-Mary.blogfa.com

واسطــه شدن خیلی بده !!! خیلــی !!

به به منور فرمودید مری خانم
احوال شوما
اخه شما بگید من چکار کنم از دست ای بچه؟
کچلم کرده
ولی باهات موافقم واسطه بودن بده
حالا سعی میکنم خودشو بندازم جلو . خب اینطوری دیگه واسطه هم نیستم

فرزاد کافه چی سه‌شنبه 4 خرداد 1389 ساعت 13:47

دل بچه رو نشکون... بهش بده... بده... بده... بده... صواب داره !!!

بچه غلط کرد . بچه شاید خواست با کله بره تو چاه من باید بزارم
خب بالاخره بابا بزرگی گفتن باید هواشو داشته باشم
ولی از اونجایی که بنده پایه همه نوع خرااااااااب کاری هستم شاید خودم واسش استین بالا زدم

جوووون سه‌شنبه 4 خرداد 1389 ساعت 14:20 http://joooon.blogsky.com

سلام
چی بگم والا...
میگم میخای یه پست بزار و دختره رو توصیف کن تا بعدش من نظرم رو بگم...
جهنم و ضرر پسر داییت رو هم توصیف کن...
میخای بقیه دخترای کلاستون رو هم توصیف کن
آقا من که خسیس نیستم کلا هر چی دختر تو دست و بالت هست رو کامل تشریح و توصیف کن ببینم چی میشه آخه

در کل پیشنهاد میکنم که... نده ... نده ... نده... کار بدیه

علیک
چی میگی والا ...؟
دیگه چی ؟واست دختر دسته گل(فقط گل هاش زیاد باز شدن و پهن شده ) و کم حرف(فقط ادم رو قورت میده ،کار خاصی نمیکنه) و شاسی بلند و بلند بالا (فقط میشه تو فیلم کتوله ها ازش استفاده بهینه ای کرد)
و ..... توصیف کنم ؟
زشته بخدا قباحت داره
حالا میتونی نظر گهر بارت رو عرض کنی و ما رو مستفیذ کنی؟
مابقی دخترای کلاس هم موقعی که اومدی واست شرح میدم بصورت اساسی
راستی واست یه هدیه اولی پست قبل در نظر گرفتم اومدی تقدیمت میکنم با دل و جون

جوووون چهارشنبه 5 خرداد 1389 ساعت 17:02 http://joooon.blogsky.com

توصیف کن...
نظرم اینه که نده ...این کارها بده...اگه بدی یه اسم قشنگی هست که اگه بقیه بفهمند با اون اسم صدات میکنند...
من چاکرتم... ناراحت و یا عصبانی نشی ها...

هدیه رو میام میگیرم

من در خدمتم
تو بیا من با جون و دل بهت تقدیمش میکنم
البته بگم ها یه مقدار هیجان داره میخوایش؟

مارال پنج‌شنبه 6 خرداد 1389 ساعت 15:07 http://www.nzizo.blogfa.com

سلام خوبین وبلاگتون رُ خوندم موفق باشین!
با تبادل لینک موافقین؟!
یه چیز دیگه واسطه بودن خیلی بدهااااااااااااااااا!

سلام
ممنون شما هم موفق باشین
موافقم ولی اول اجازه بدین یه سر به وبتون بزنم بعدش در خدمتتون هستم

مارال جمعه 7 خرداد 1389 ساعت 15:18 http://www.nzizo.blogfa.com

سلام من لینکتون کردم!
با اجازه!
مرسی که بهم سر زدی!
منتظرم!

خواهش میکنم
هستم خدمتتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد