یه دونه خرااااب

حرف های یه دونه خرااااب تو این دنیای خراااااااااب

یه دونه خرااااب

حرف های یه دونه خرااااب تو این دنیای خراااااااااب

به کی چه بگم؟


هر چند وقت یه بار سوزنشون گیر میکنه و شروع میکنن به گرفتنت ...

داری با موتور نازت سواری میکنی یهو مث جن جلوت ظاهر میشه و مجبورت میکنه بزنی کنار ،.حالا اگه عادت به هیجان داشته باشی و مدرک مایکل شوماخر البته تو سواری موتور سیکلت رو داشته باشی یه راهی واسه نجاتت پیدا میکنی و بعدش کلی با خودت حال میکنی که از دست پلیس فرار کردی...

 

یهو می ریزن جلوت انگار میخوان دزد بگیرن...

مدارک ...

حالا مدارکت هم جور باشه شروع میکنه به ایراد فنی گرفتن از خر زیر پات

خلاصه هر جور شده باید این خر نازنینت بره پارکینگ

 

اون طرفتر یه بنده خدایی اعتراض میکنه که چرا ؟

میگیرن تو وسط خیابون جلو همه ملت با مشت و لگد یه حال اساسی بهش میدن و تا میتونن و میخوره  فحش های خوشکل موشکل حوالش میکنن...

بعدشم با کمال احترام همراهیت میکنن تا تو ماشین نیروی انتظامی

 

حالا مگه چیشده که اینطور شروع کردین به بگیر بگیر ؟؟

از بالا (فرمانداری و ...)دستور دادن سرقت زیاد شده باید بگیریم  ...

جالب اینجاس که دستور دارن سه هزار تا بگیرن که تا حالا دو هزارتاش رو لطف کردن و بردن پارکینگ .

 

 

پ.ن

1- اینجا کلا ملت با موتور سیکلت حال میکنن حالا اگه ماشین اخرین مدل هم تو خونش باشه باید حتما موتور هم داشته باشه

 

2- من چرخ بیخود میخورم ، بابا ملت میخوان به کار و زندگیشون برسن..

 

3- همه جای دنیا پلیس رو مظهر اخلاق و امنیت میدونن تو مملکت ما برعکسه ...

 

 

4- اگه اینجور جلو دزدی رو میگیرن میخوام صد سال نگیرن.

مملکته داریم؟؟؟؟؟؟

 

 حالا شما بگید من به کی چی بگم؟

نظرات 6 + ارسال نظر
نیلوفر جمعه 7 خرداد 1389 ساعت 18:26 http://hamechiznevis.blogsky.com

سلام
توی این یه مورد حق دارن باید هر چی موتوریه بگیرن(وحشتناکه!از موتور می ترسم)
به من هم سر بزن خوشحال میشم
من اولم(مثل اینکه امروز کلن اول می شم!!!!)

سلام
من که با موتور سواری حال میکنم اساسی حالا شما میترسی اون یه مسئله دیگه اس
اصلا چرا بترسی چیز خوفیه
درسته امنیت نداره ولی تا دلت بخواد هیجان داره
در ضمن میشه گازش رو هم کمتر پیچوند
خونتون رو اب و جارو کنید که مهمون دارید (میام خدمتتون)
اولی خوبه ایشا... تو شادی ها همیشه اول بشی

Miss.MarY !! جمعه 7 خرداد 1389 ساعت 18:27 http://www.Miss-Mary.blogfa.com

خاک بر سر خودشــون و ماموراشــون !!!
عُقــــــــ !

بنظر من کم لطفی کردید نسبت به مامورای عزیزمون
مامور به این بی شعوری کجای دنیا پیدا میشه
اینا واسه مملکت ما افتخار افرینن

مارال شنبه 8 خرداد 1389 ساعت 15:34 http://www.nzizo.blogfa.com

نمیدونم والا !
ابن مملکت ما شیر تو شیره!
هرکی پامیشه یه نظر موندم!
خدا هم تو کار اینا مونده!

ای مملکت عزیز ما خیلی وقته شیر تو شیره
اگه ای کشور یه مدت روی ارامش رو به خودش دید باید شک کنی
مرسی بازم سر بزن
هستیم خزمتتون

جوووون شنبه 8 خرداد 1389 ساعت 16:28 http://joooon.blogsky.com

سلام بر داش سیا خومون
چی طوری تو ؟
تو رو با موتور میگیرند من رو پیاده گرفتند و بدون دیدن مدارک چند تا باتوم حوالم کردند
خدا رو شکر بعد از چند دقیقه جای دیگه ای کار یراشون پیش اومد رفتند(البته اینا ما چند وقت پیشاست)
اگه موتورت پا میده و همراهی میکنه به نظرم پلیس دیدی واینسا و برو چون اونا در هر حال خرت رو میبرن پارکینگ چه فرار کنی و بعد بگیرنت چه از اول بگیرنت

من که با این سنم جدیدنا از پلیس میترسم حالا هی برن تو مهد کودک ها بگن شب ها که ما میخوابیم آقا پلیسه بیداره
چه فایده آرش که بچه بزرگ میشه و میفهمه که آقا پلیسه خرابه و خطرناکه...

سلام بر دوست گرام خودمون اقا حسین
من خوبم تو خوبی؟

بازم خدا رو شکر که مثل فرزاد نگرفتنت ۱۵ روز بکننت تو زندون (از خودش سوال کن واست تعریف میکنه)

موتورم که خدا رو شکر پا میده ولی خودم پا نمیدم فورا بترسم و از خونه نزنم بیرون
هنوز اخلاق ما رو نشناختی البته تو موتور سواری (واسمون افت داره دوست من)
مگه تو چند سالته ؟ خب هنوز بچه ای باید هم بترسی عمو جون
ای عمو فدای اون ترست

با بند اخرت موافقم عزیز

نیلوفر یکشنبه 9 خرداد 1389 ساعت 00:27 http://hamechiznevis.blogsky.com

سلام
ممنون که اومدی
بازم بیا

علیک
خواهش میکنم
میام خدمتتون
البته اگه خوشم اومد از وبلاگتون میام واسه بله برون (لینک)
موافقید با پدر گرام حرف بزنید و نظر اوشون رو هم جویا شوید ؟...
شما هم سر بزن

فرزاد کافه چی یکشنبه 9 خرداد 1389 ساعت 03:08 http://cafepechpech.blogsky.com/

تو به فرمانداری حرف زدی الان؟؟
بگم از شهر بندازنت بیرون؟ :))
:.
باز خر تو خر شده شهر؟؟ عجب بدبختی داریم ما تو این دهات!!!

من به فرمانداری حرف بزنم؟
اصلا مگه دهات فرمانداری داره
فرماندار کو؟ نی

کارش از خر تو خر گذشته داره گاو تو گاو میشه اخی من.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد