یه دونه خرااااب

حرف های یه دونه خرااااب تو این دنیای خراااااااااب

یه دونه خرااااب

حرف های یه دونه خرااااب تو این دنیای خراااااااااب

تولد

نمیدونم صبح که بلند میشم کسی یادش هست که تولد یکی از اعضای خونواده اس یا طبق معمول چند روز بعد یادشون میاد و میگن راستی چند روز پیش تولدت بود ها ،تولدت مبارک ما یادمون رفت.

 

تا چند سال پیش از روز تولدم بدم می اومد چون همیشه خدا تو وقت امتحانات بود و حیفم میشد که نمیتونم حداقل خودم واسه خودم برنامه ای داشته باشم .

اما این چند سال هم که دیگه از امتحان خبری نیست  زیاد فرقی به حالم نشده ؛

نمیدونم چه برنامه هایی داشتم که حالا اجرا نمیکنم.

ولی امسال جهت تنوع هم که شده سعی میکنم فردا دنبال یه خرابــــــــــــــــــــــــــــــــــ کاری باشم ،حالا هر چی باشه بالاخره باید روز تولد یه فرقی داشته باشه دیگه.

 

نمیدونم ادم از اینکه بزرگتر میشه باید خوشحال بشه یا از اینکه یه سال دیگه پیر تر میشه ناراحت ؟

ولی کلا تولد رو باید جشن گرفت و خوشحال بود و حال کرد و حال و حال و حال ...

 

پ.ن

1- بگم ها زیاد واسم مهم نیست که کسی تبریگ بگه یا نه ولی خب اگه بگن ادم خوشحال میشه.

 

2- حال درست و حسابی منظورمه چرا فکرت اینقد منحرفه؟؟؟؟؟
نظرات 4 + ارسال نظر
نیلوفر دوشنبه 10 خرداد 1389 ساعت 07:11 http://hamechiznevis.blogsky.com

سلام
تولدت مبارک
خراب کاری خوب نیست نکن(شوخی میکنم شما هر کاری که دوست داری بکن)
باهات موافقم خیلی بده تولدت باشه دیگران یادشون بره
دوباره من اول شدم!!!!!

سلام بر نیلوفر خانم
تشکر
خراب کاری حال میده وانجام دادم
دوباره افرین به تو بچه اولی
خوشحالم کردی تشکرات بیشمار نثار یو

بهاره دوشنبه 10 خرداد 1389 ساعت 10:33 http://www.kuche-ali-chap.blogsky.com

تولدت مبارک.من چقدر این خردادی ها را دوست دارم...

ممنون بهاره خانم
بازم تشکر فقط میشه بگید از چی خردادی ها خوشتون میاد ؟
خودت متولد چه ماهی هستی مگه؟
یازم سر بزنید خوشحال میشم

فرزاد کافه چی سه‌شنبه 11 خرداد 1389 ساعت 09:31 http://cafepechpech.blogsky.com

سلااااااااااااااام و درود بر روح پر فتوح تو سرباز گمنام امام خ
و با سلااااااااام و درود بر روان پاک مقام عظمای خ
و با سلااااااااام و درود بی کران بر بسیجیان جان برکف و برگ رای نویس
و با سلااااااااام و درود فراوان بر رئاست محترم کسخلی

سال نوت مبارک عزیزم
نماز روزت قبول
ورود غنچه نوشکفته رو به باغ علم و دانش و سیاست و فرهنگ و اجتماع تبریک عرض کرده و از درگاه خداوندم تعال علو درجات را برایشان خواستارم...

یه دست- ۱۱ خرداد ۸۹
:.
تولدت مبارک سیـــــــــــــــــا

سلاااااااااااااااام بر تو سرباز نفوذی امام خ
سلام بر تو

سال نو تو هم مبارک نماز و روزت و کشیدن انواع مواد مخدرت قبول اخوی

از دعای خیر شما برای این غنچه چند صد بار شکفته ممنون میباشیم و از این به بعد نیز ما را از دعای خیر خود بی نصیب نگذارید

یه دست هم برا تو
مرسیـــــــــــــــــــ اقا س...

جوووون سه‌شنبه 11 خرداد 1389 ساعت 09:34 http://joooon.blogsky.com

سلام
بابا بچه خردادی
اقا من کتبا و رسما اومدنت رو تو این دنیا بهت تبریک میگم و به عموم جهانیان تسلیت
الان تو باید خوشحال بشی پس یالا خوشحال شو
برو حال کن ولی فکر خودت منحرفه...
تولدت مبارک

سلوم بر یو
تبریک و تسلیت؟ پناه بر خدا از دست این بچه ها با خودشون درگیرن

فک کردی ناراحتم ؟نه بابا من الان خوشحالم . خدا رو شکر شاد شاد به شادی تمام رفقای نازم ...
بنده حال خودمو میکنم
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد