یه دونه خرااااب

حرف های یه دونه خرااااب تو این دنیای خراااااااااب

یه دونه خرااااب

حرف های یه دونه خرااااب تو این دنیای خراااااااااب

تفاوت

و اما دیروز از صبح که بلند شدم یه نگاه به گوشی مبارک انداختم و با کمال تعجب دیدم شرکت همراه اول یه عدد تولدت مبارک فرستاده .(همراه همیشگیه دیگه)

و باز هم در کمال تعجب  ظهر هم مادر بنده بر خلاف هر سال یادشون بود و گفت که میخواستم واست هدیه بخرم ولی دیدم پولشو بدم خودت بیشتر به دردت میخوره و وجه نا قابلی را در دستان ما قرار دادن ...

 

به دنبال اجرای طرح خرابــــــــــــــــــ کاری مورد نظرم  گوشی رو برداشتم و با چند اس ام اس ناقابل دختر خاله محترم و پسر دایی محترم رو به جون هم انداختم .

از اونجایی که احساس میکنیم دختر خاله بنده یه جورایی دلش پیش پسر داییمون گیره ،چند اس ام اس دادم و گفتم میتونه بفهمه این پسر دایی محترم دلش پیش کی گیر کرده ؟

حالا دیگه خودتون ادامه ماجرا رو در نظر بگیرید ...

 

 

پ.ن

1- امسال بر خلاف  اون چیزی  که در نظرم بود اتفاقات جالبی افتاد .

2- درود بر تمام دوستای نازم ...

نظرات 4 + ارسال نظر
بهاره سه‌شنبه 11 خرداد 1389 ساعت 20:09 http://www.kuche-ali-chap.blogsky.com

تولدت مباااااااااارک.منم فقط همراه اول واسم اس داد.یه 2 روز بعد دوستام فهمیدند و تولدم را تبریک گفتند.یکیشون از 2 هفته پیش تولدم را تبریک گفت.خیلی واسم سخت شد.
------------------------
لینکت کردم.

تشکرات فراوان نصیب شما عزیز
من که امسال هم مث هر سال بیخیال بودم ولی نمیدونم چطور مث هر سال نشد
انگار اگه انتظار چیزی رو نداشته باشیم خود به خود میاد سراغمون
لینکت میکنم

نیلوفر سه‌شنبه 11 خرداد 1389 ساعت 20:50 http://hamechiznevis.blogsky.com

سلام
باز هم تولدت مبارک
من کارهای متفاوت رو دوست دارم ولی متاسفانه جدیدین نتونستم انجام بدم
بی چاره دختر خالت!!
دلت اومد اخهههههههههههه؟؟؟!!!
شاد باشی

سلوم علیکم
بازم مرسی از تو دختر خوب
اتفاقا بنده نیز عاشق تنوع و کار های متفاوتم
دوس دارم هر روز یه چیز جدید رو امتحان کنم
گفتم که روز تولدم باید یه فرقی داشته باشه و خراب کاری بکنیم تا بچسبه

شما هم پیروز باشیــــــــــــــــ

جوووون چهارشنبه 12 خرداد 1389 ساعت 17:15 http://joooon.blogsky.com

سلام
خب خدا رو شکر که خیلی خر بازی در نیاوردی
مامان منم چند بار همین کار مامان تو رو کرده
اینجوری حال نمیده چون تو میری و پوله رو به فاک میدی باید خودش یه چیزی بخره
خوش باشی رفیق

لطف دادی شما
من بچه خوبی ام ژولم رو به فاک فنا نمیدم
به گا میدم

بهرام پنج‌شنبه 13 خرداد 1389 ساعت 19:28 http://mrtp1350.blogsky.com

سلام بلا
تولدت مبارک به وبلاگ من هم سری بزن من که در خارج از ایران زندگی می کنم از تاریخ توللدم همبه وسیله همراه اول باخبر نمی شم خوش به حال تو

سلام طلا
ممنون
یه سرم میزنیم به شما...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد