یه دونه خرااااب

حرف های یه دونه خرااااب تو این دنیای خراااااااااب

یه دونه خرااااب

حرف های یه دونه خرااااب تو این دنیای خراااااااااب

سلام بر تو که شادی



یه مدته هر وبلاگی سر میزنم یه دردی داره و داره از غم و غصه مینویسه .

دخترا بیشتر  از شکست عشقی که پدر ای ملتو در اورده و پسراهم که اگه غم عشقی داشته باشن نمی نویسن و بیشتر غم هاشون بخاطر درد هایی که اطرافشونه که یه جوری با خودشون در ارتباطه مینویسن .

 

خلاصه میخوام بگم همه دارن از درد مینویسن ....

تا کی میخواید از درد و رنجتون یاد کنید ؟تا کی میخواید به یاد شکست هایی که خوردید و میخورید زندگیتونو بگذرونید ؟

بخدا میشه به نیمه پر لیوان هم نیگا کرد

درسته زندگی بالا پایین زیاد داره و ادمو بلا نسبت شما به گـــــــــــــــا میده ولی میشه به خوبی هاش هم نیگا کرد .

به پدر و مادر خوبی که کنارتونه ، به دوستی که حاضره برات همه کار کنه و خودتو واسه خودت دوس داره ،به سلامتی که مهمتر از همه چیزه و موقعی که از دستش میدی حتی واسه یه مدته کوتاه ارزشش رو میفهمی، یه نیمچه نگاهی هم بندازی بدک نیست و یا هرچی دیگه که فک میکنی بودنش باعث شادیه.

 

اینقد از غم ننویسید ،خواهش میکنم .

 

اخه ادم یه چرخی تو ای وبلاگ ها میخوره ، وقعی که تموم میشه احساس میکنه تمام غم دنیا رو سرش خراب شده .حال ادم گرفته میشه خب ...

این یه اصله که اگه به بدبختی فکر کنی بیشتر میاد سراغت تا موقعی که محل سگ هم بهش نذاری .

 

اصلا اگه دیدید دارید از غصه خفه میشد مث من سعی کنید دست به یه خرااااااااب  کاری بزنید (جریان دختر خاله و پسر دایی رو منظورمه یادتون هس که ؟ ) و کلی حال کنید و بعدشم تو وب گرامتون نگارش کنید تا ما هم حالی و فیضی نصیبمون بشه ...ثواب داره ها !!!

البته حواستون باشه که اندازه اش دستتون باشه چون من اندازش دستم نبود و باعث شده که الان دختر خاله گرام و پسر دایی گرام تر با هم حرف نزنن ... باور کنید عذاب وجدان دارم در حد جام جهانی...

 

البته منظورم این نیست که اصلا نباید از غم نوشت ، بالاخره ادمی زاده و یه دنیا غم و باید یه جوری خودشو خالی کنه و نوشتن ، اونم تو وبلاگ شخصی یه جور ادمو خالی میکنه ولی سعی کنید حتی اگه دنیا و روزگار دست به یکی کردن و نمیخوان  بذارن شاد و شنگول باشی بزن تو دهنشون و و صوری هم که شده خودتو شاد جلوه بده تا دنیا به کامت بگذره....

 

زیاده روی کردم فقط خواستم بگم جون هر کی دوس دارین شاد بنویسید اخه قلبمان ترکید اینقد که غم نامه خواندیم ...

نظرات 9 + ارسال نظر
ثمین یکشنبه 23 خرداد 1389 ساعت 15:08 http://fardai-behtar.blogsky.com


@@@________@@_____@@@@@@@
________@@___________@@__@@@______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@___وبلاگت خیلی قشنگه______@@
__@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@
__@@____________منتظر حضور گرمت_______@@
_@@____________@@@@@@@@@@_____@@
_@@____________ هستــــــــم ___@@@
_@@@___________@@@@@@@______@@
__@@@@__________@@@@__________@@
____@@@@@@_______________________@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@___________@@
________@@@________@@@@@@@@@@@
_________@@@_____@@@_@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________@@@@@_@
____________________@
____________________@
_____________________@
______________________@
______________________@____@@@
______________@@@@__@__@_____@
_____________@_______@@@___@@
________________@@@____@__@@
_______________________@
______________________@

وسیله هم برات گذاشتم بهم سر بزنی منتظرتم

°°°°°°°°°°°°|/
°°°°°°°°°°°°|_/
°°°°°°°°°°°°|__/
°°°°°°°°°°°°|___/
°°°°°°°°°°°°|____/°
°°°°°°°°°°°°|_____/°
°°°°°°°°°°°°|______/°
°°°°°°______|_________________
~~~~/__ بیا اینم وسیله حالا دیگه_\~~~~~~
~~~~~/ _میتونی بهم سر بزنی _\~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸.....
*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*

بهاره یکشنبه 23 خرداد 1389 ساعت 18:40 http://www.kuche-ali-chap.blogsky.com

من که اصلا غم نمی نویسم.خداییش راست میگم.عشق؟عشق چیه که شکست توش باشه؟دوستانی دارم که مرا به گــــــــــــــــــــــا دادند.منظورم از دوستای محیط واقعیه.والا...یه مامان دارم که شب و روز میشینه دم کوچه و با همسایه ها حرف میزنه.بابام هم که 3 ساله مرده.

من گفتم عشق ولی منظورم همه نبود که!
بالاخره باید یکی رو داشته باشی که باهاش حداقل نسبت به بقیه باهاش راحتر باشی و یه حدودی با هم خوشین درسته؟
از بابت بابات واقعا متاسفم قصد ناراحت کردنت رو نداشتم . ولی نگاه انسان به اطراف و دیدش نسبت به دور و ورش خیلی تو نحوه زندگی تاثیر داره
هرچه قدر هم که اطرافت پر از غم باشه بازم میشه تو اون گوشه موشه ها یه چیزی واسه خوشحالی پیدا میکنی ، حداقلش اینه که یه چیزی پیدا میکنی که نسبت به بقیه غمش کمتر باشه دیگه؟
امیدوارم تونسته باشم منظورمو برسونم

با مامانت هم میتونی صحبت کنی و بگی که چه نوع رفتاری رو دوس داری و اینکه تو رو هم درک کنه
البته درک کردن دو طرفه هست ها.

مارال یکشنبه 23 خرداد 1389 ساعت 18:44 http://www.nzizo.blogfa.com

سلام !
منم همین نظر رو دارم و همش به این فک میکنم که
تمامه این وبلاگ هایه ساخته شده
همه از غم و غصه هاشون میگن!
میدونی یه سری رو که اصلن نمیشه خوندشون!
چون واقعن حوصلتو سر می برن!
ببین دوسته عزیز
اینجا ایرانه و همه با غم عجین شدن!

سلام بر تو
تا یه حدودی با هم تفاهم داریم و ....
اینجا ایرانه درست ولی تو جوونی اگه نمیذارن شادی کنی واسه خودت شادی بتراش و از هر چیزی واسه شادیت استفاده کن (البته نه هر چیزی متوجه ای که؟)اونوقت میبینی که زندگی هم راحتر میشه

نیلوفر یکشنبه 23 خرداد 1389 ساعت 20:31 http://hamechiznevis.blogsky.com

سلام
خوب ببین عزیزم وقتی غم هست که نمی شه از شادی نوشت
البته نه اینکه شادی نباشه ولی بعضی غمها اینقدر بزرگن که تمام شادی ها رو ازت می گیرن(عشق و عاشقی رو نمی گم)الان دلم می خواد گریه کنم ببخشید دیگه نمی دونم چی بگم
تو شاد بنویس تا شاید منم یکم شاد شدم
شااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد باشیییییییییییییییییییییییییییییییییی

سلام علیک
خب ببین جانم حرف شما درست ولی دیگه ادم باید تا اخر عمرش از غماش بگه ؟
باور کن اگه ادم خودشو به خوشی بزنه و سعی کنه اردنگی به مشکلات بزنه بعد یه مدت تاثیرش رو میبینه
من که خودم تاثیرش رو دیدم توصیه میکنم امتحان کنی البته از روش خودت
گریه ادمو سبک و اروم میکنه گریه کن اشکال نداره
بخدا منم غصه کم ندارم ولی خب نمیشه که همش از ناراحتی ها گفت
سعی میکنم شاد بنویسم
مرسی عزیزم از شادی تو خوشحالم امیدوارم روزگا ر خوشتری داشته باشی

فراری دوشنبه 24 خرداد 1389 ساعت 01:06

چه باهال همش دختر برات الان نظر دادن:)
والا من که ۹۰٪ ماهو شادم
۱۰٪ از ماهو وقتی ناراحتم مینویسم
خب حرفت درسته دیگه
اگه همش شادی باشه مزخرفه اگه همش غم باشه مزخرفه
گوشتونو بیارین جلو (آی منم بدم میاد وقتی میبینم دختر ۱۶-۱۷ ساله از عشق جان گدازش نوشته و .... که بی تو میمیرم بی تو ال میشم)
جوونای ما اکثرا تو توهم به سر میبرن:)
آپاتونو از اول خوندم اما نظر نمیدادم
اون دخترخاله و پسردایی هم بسی واقعا جالب بود:دی
بدرروووود

با هالی از خودتونه
قدم رنجه فرمودید اقا فرارای
خب خدا رو شکر ایشا.. که زندگی به کامت باشه ممنون که دقیق خوندی و منظورمو گرفتی
گوشم خدمتت بفرما ....
متاسفانه اره همش تو توهمن و تو رویاهاشون میخوان زندگی مث فیلما و این این رمانای عاشقانه داشته باشن
چرا نظر نمیدادی ؟؟؟ ادم باید نظرشو اعلام کنه *همه نوع نظری قبول میکنم*
مرسی از این که میخونی
پاینده باشی

فـ ـرزاد کافـ ـه چـ ـی دوشنبه 24 خرداد 1389 ساعت 14:02 http://cafepechpech.blogsky.com

خب عزیزم چهارتا وبلاگ درست و حسابی برو تا از غم و غصه نبینی نوشته باشن!‌ سطح خودتو ببر بالا و با این وبلاگ های فنچ ها ۱۶ ٬ ۱۷ ساله که عشقی شکستی مینویسن ارتباط نداشته باش. برو سراغ وبلاگ های بسیار معتبر مثل وبلاگ من :))
:.
اما یادت باشه... زندگی با شیرینی زیاد میزنه زیر دلت... گاهی وقتها طعم گس و یا حتی تلخش هم لازمه...

به به داداش عزیز خودمون احوال تو ؟
ماشا... اعتماد بنفس ...
خب عزیز من خودتم میدونی که تو ای جامعه خود بخود غم دور و ورت هس باید یه جور خودتو شاد کنی تا راحتر زندگی رو بگذرونی .منظورم ایکه همش ک.س خل بازی باشه نبود ملتفتی یا یه جور دیگه ملتفت کنم؟

خاطرات یک آتشنشان دوشنبه 24 خرداد 1389 ساعت 15:02 http://firemanney.blogsky.com/

سلام
خوبین؟
ینی منم از غم می نویسم؟
آبتین

سلام و علیک
مرسی ،شما چوری؟
شما غم نمینویسی ولی خود به خود با درد و سختی مرتبطی ابتین جان .

جوووون دوشنبه 24 خرداد 1389 ساعت 15:04 http://joooon.blogsky.com

سلام
مواضعم به مواضعت نزدیکه. موافقم باهات اما به نظر من غم هم خوبه به شرطی که با یه دلیل منطقی و درت باشه و در حد تعادل نه اینکه همیشه خدا شنگول باش و هیچی حالیت نباشه نه اینکه از شدت غم و غصه خودت و بقیه رو داغون کنی. هر دوتا اشتباهه. آدم باید متناسب و متعادل رفتار کنه.
در کل باهات موافقم

سلام و علیکم و رحمة ا... و برکاته
سلام به اقا جوووون جونم
تفاهم داریم پس ؟خوبه
نه برادر من منظورم ایکه ادم هیچی حالیش نشه و همه چی رو به سخره بگیره
در کل حال میدی
کر فدای گلپت

نیلوفر دوشنبه 24 خرداد 1389 ساعت 21:19 http://hamechiznevis.blogsky.com

سلام
نه نباید بگه ولی اگه نگه می ترکه!!!!!!!!!
می خوام شاد باشم!!!

سلام بر خانم خونه
خوبی شما؟
من نگفتم نگه . ولی بعضیا فقط و فقط از غم میگن
شاد باش عزیز
با ارزوی شادی روز افزون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد