یه دونه خرااااب

حرف های یه دونه خرااااب تو این دنیای خراااااااااب

یه دونه خرااااب

حرف های یه دونه خرااااب تو این دنیای خراااااااااب

بابا . بابایی . پاپا . بابی . باب . با .ب

تولد مظهر مردانگی امام علی (ع) مبارک .

 

نوبتی هم که باشه نوبت پدر عزیزه که در موردش چند کلوم بحرفیم...

معمولا هر وقت بیاد پدر میوفتیم اولین چیزی که به ذهنمون میرسه اینه که بنیه مالی خونه رو تامین میکنه ولی الان نمیخوان درباره پول دراوردن و این که ما تا یه حدی به خاطر پول به پدرمون وابسته ایم حرف بزنم ...

پدر: در مورد بابای خودم که باید بگم بیش از خیلی  دوسش دارم در موردش هم نمیدونم چی باید بگم جز زحمت هایی که بی دریغ واسم کشیده و مهربونیایی که در اوج خستگی و فشاری که رو خودش بوده ازم دریغ نکرده .

پدر یعنی کسی که اولویت اولش تو زندگیش راحتی زن و بچه هاشه .

کسی که تمام مبنای زندگیش خوشی خونوادشه و اینکه همیشه دوس  داره بچه هاش خندون باشن .

پدر-مرد-: یعنی کسی که وقتی از سر کار میاد خونه تمام خستگی ناشی از کار رو بذاره پشت در خونه و بعدش بیاد داخل . این حرفمو برا اولین بار از بابام شنیدم که داشت به داداشم میگفت و من همیشه تو ذهنم موند.

نمیدونم چرا ولی من که روم نمیشه مستقیم به بابام بگم  روزت مبارک و هدیه براش بخرم گرچه بدون ای چیزا هم ذره ای از محبتش کم نمیشه .حالا واسش یه سمس میدم ....خب روم نمیشه دیگه چیکار کنم به مادرم راحت گفتم ولی بابا ...خب پسرا با مادر جونشون راحت ترن دیگه ...

من که تو خونه بخوام صداش کنم میگم بایی شما چی میگید؟؟؟

همیشه از خدا خواستم همیشه سالم باشه و سایه اش بالای سرم .

اگه باهاش یه ذره مشکل پیدا کردی همین حالا برو روشو بوس کن و معذرت خواهی کن همین حالاااااااااااا.شاید دیر بشه ها.

ممکنه بعضی مواقع احساس کنی که داره اذیتت میکنه ولی بخدا اون چیزایی میدونه که تو نمیدونی ودلیل خاص خودشو داره واسه خودش و مطمئن باش خوبی ما رو میخوان پس اصلا ازشون دلگیر نشین.

همینجا هم همه پدرایی که در قید حیات نیستن خدا رحمت کنه .

 

خیلی نوکرتم و اونقد که خودت نمیدونی دوست دارم .

روزتـــــــــــــــــ مبارک

نظرات 7 + ارسال نظر
بهاره جمعه 4 تیر 1389 ساعت 11:02 http://www.kuche-ali-chap.blogsky.com

۳ سال گذشت...

واقعا متاسفم
خدا رحمتش کنه
راستی نگفتی بچه کجایی؟

نیلوفر شنبه 5 تیر 1389 ساعت 01:21 http://hamechiznevis.blogsky.com

سلام بر تو
خوبی؟منم خوبم
خیلی قشنگ نوشتی ایول
نمیدونم دیگه چی بگم
من دلم بد جوری گرفته یکی بازش کنههههههههههههه!!!!!!!!!!!!!!!

سلی علیک
ممنوووووووووووووووووووووووووووووووووون
خواهش تقدیم بر تو باد چشات قشنگ میبینه
چنته بدم خدمتتون؟؟؟
شوخی میکنم ،تنها توصیه ام ایه که با یه رفیق شاد بگردی تا دلت باز شه

[ بدون نام ] یکشنبه 6 تیر 1389 ساعت 15:11

سلام!
که چی هی بابایی بابایی پ3ره گُنده خجالت نمی کشی؟؟:))))
نمیای به من سر بزنی؟
میکشمت!!
لوس !به دل نگیری ها شوخی بود !
به فرضم که گرفتی به ی جایی::::))))))))))))))))9

سلی بر تی
نه خجالت نداره چون بنده یه اعتقاد دارم اونم اینکه ادم واسه چی باید احساساتشو مخفی کنه وقتی میتونه ابرازش کنه بدون هیچ گونه مزاحمتی
فهمیدی یا بازم بگویم؟
ما کشته خدایی هستیم مارال جان
جمله اخرتو کامل میگفتی اونوقت جواب دندون شکن که هیچی فک شکن بهت میدادم
شوخی بود

مارال یکشنبه 6 تیر 1389 ساعت 15:14 http://www.nzizo.blogfa.com

وای وای وای شرمنده!
یه چیزی الان فهمیدم!!
راجه به کامنت قبلی واقعن شرمنده چون کامل نخونده بودمت!!
وااااااااااااااااااااااااااااای سیاوش ببخشید!!
همون خطه اولشُ ندیده بگیر باشه!!
جونه مارال دارم دق میکنم ...
راستی خُدا رحمتش کنه!
سیا گـــُ ه خوردم!
این عذاب وجدان داره خفم می کنه!:/

وای وای وای توبه راهی برای بازگشت شما بندگان
واقعا خسته نباشی جون مارال بخشیدم خودتو خفه نکن

مارال یکشنبه 6 تیر 1389 ساعت 15:19 http://www.nzizo.blogfa.com

ببین من رسمن ک*خلم!
تو به دل نگیر !
هرچی تو کامنت قبلی گفتم بی خیال!
حذفش کن!

بی ادب درست صحبت میکنی یا بیام برات درس اخلاق بذارم
بابا بخشیــــــــــــــــــــــــــــــدم
حذف نمیکنم باید درس عبرت شی

جوووون یکشنبه 6 تیر 1389 ساعت 16:16 http://joooon.blogsky.com

بابا بشی ایشالا

به به خوش اومدین منور فرمودین
ایشا... تو هم بابا بعدش بابا بزرگ بعدش جد و بعدشم ،بسه دیگه مگه چقد میخوای عمر کنی

فراری یکشنبه 6 تیر 1389 ساعت 17:33

دروووود
اینجانب ۳سالی ست که در امر خطیر وبلاگنویسی هستم
چرندسات من ارزش خوندن نداره
ایشالا بعدا حال و احوال درست شه میدم بهتون آدرسو
من به بابام میگم بابا یا امیر(اسم کوچیکش)
واقعا باباها خیلی خوبن
متر جوووون راس میگه
ایشالا بابا بشی
موفق و شاد
بدرووووود

درااااااااااد
اشکال نداره دوس داره چرندیات بخونم مشکلی داری تو ؟
حالا هر جوری راحتی
پیروز شااااااااااد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد