یه دونه خرااااب

حرف های یه دونه خرااااب تو این دنیای خراااااااااب

یه دونه خرااااب

حرف های یه دونه خرااااب تو این دنیای خراااااااااب

...


دوس دارم بنویسم

نمیدونم چرا ولی دوس دارم از دوست هام ، عشق هام ، از نحوه زندگی از اخلاقام و... بنویـــــــــــــــــسم

 

دوست  : اما از هر چه که بگیم سخن از  دوست خوشتر است . اگه اطرافیامو بخوام بگم باید به چند دسته رفیق، دوست و اشنا تقسیم بندی کنم

رفیق: رفقا چند تایی بیشتر نیستن اخه بنظرم رفیق اونه که میتونی با اطمینان همه چیزتو  بهش بگی که خب صد درصد این جور ادما خیلی کمتر دور و بر ادم هست و اگه بخوام اسم ببرم میتونم مسعود *کسی که از طفولیت با هم بودیم و خاطرات  شیرین و تلخ بسیاری رو با هم پشت سر گذاشتیم  * ، فرزاد کافه چی خودمون_عالی جنابی که چندین ساله شدن جزء رفقای با حال و اصولا خیلی با هم حال میکنیم وقتی با همیم _ صادق _ایشون هم دوست با مرامیه و اولین قلیونی که کشیدم با قلیون اختصاصی ایشون بود و البته با همراهی فرزاد کافه چی _

نمیدونم چرا ولی یه جور احساس میکنم که اقا حسین "یه جوون روغنی" هم رفیقمه با وجود اینکه حتی از نزدیک هم ندیدمش و از طریق فرزاد جان باهاش اشنا شدم و ایشا.. چند روز دیگه از نزدیک زیارتش میکنم

دیگه کسی نیست ...

دوست و اشنا : دوست و اشنا که زیاد هست تا دلم و دلتون بخواد البته ارزش دوست بیشتر از اشنا ...

 

عشق  : مدتیه داریم با دوران خوش مجردی زندگی میگذرونیم ...

واسه هر کسی یه دوران خاصیه واسه منم دورانش اومد و رفت .

شما کسی سراغ ندارین میخوام برم خواستگاری ،نیتم خیره باور کنید ....

شوخی کردم گفتم عشق هام ها یه وقت واسم صفحه نذارید بگید طرف عجب ...

 

زندگی  : خب منم مث خیلی از ادم ها زندگی معمولی دارم  . سعی میکنم تا جایی که میتونم  هر جور دوس دارم  زندگی کنم ، البته به این معنی نیست که باعث ازار دیگران بشه ها ...

سعی میکنم تا جایی که ممکنه جلو ناراحتی وایسم و شاد  زندگی کنم چون دنیا ارزشش رو نداره.

بیشتر مواقع اخلاقم با دیگران خوبه یعنی سعی میکنم کسی رو از خودم ناراحت نکنم جوری که وقتی اخلاقم حتی یه ذره سگی میشه فورا اطرافیام میفهمن و شروع میکنن که چته امروز ،چرا اخلاقت اینطوری شده ،    و و و

 

ممکنه بگی اینا رو گفتم که چی بشه ؟

هیچ قصد خاصی نداشتم فقط دوس داشتم تو وبم بنویسمشون ،چراشو هم خودم نمیدونم .

نظرات 9 + ارسال نظر
مهسا دوشنبه 7 تیر 1389 ساعت 17:29 http://www.didaniha3.blogsky.com

وبلاگ قشنگی داری به من هم سربزنید

لطف داری
ایشا...

نیلوفر سه‌شنبه 8 تیر 1389 ساعت 05:33 http://hamechiznevis.blogsky.com

سلام دوستم
خوب که هستی ؟
در مورد دوست یا رفیق باید بگم که خوش به حالت من که هنوز با کسی لینقدر صمیمی نشدم که بتونم تمام حرفهای دلم رو بهش بزم البته دوست زیاد دارم ولی صمیمی نه!
عشق هم که فقط به جنس مخالف نیست که!می تونی عاشق خیلی چیزا و کس ها باشی اصلن می تونی عاشق زندگی باشی(هه)
در مورد زندگی هم نظری موجود نیست!
بای

سلام
ممنون
خب اگه نیست سعی نکن به زور یکی رو پیدا کنی چون اینجور ادما به مرور زمان خودشونو نشون میدن
بای

مارال سه‌شنبه 8 تیر 1389 ساعت 07:34

خب که چی بشه؟!
هان که چی؟!
جونه تو دوس دارم اوون جواب دندان شکنُ از زبونت بشنوم!:)))
ما هم دوست و رفیق و عشق داشتیم تموم شدن رفتن مردن خلاص شدیم!
دیگه؟!
امتحاناتت تموم شد؟!

که چی چه بشه ؟
که هیچی ، من که گفتم واسه خودم یه چیزی نوشتم حالا اگه خوشت نمیاد نخون کاریت ندارم که !
خدا رو شکر الفاتحه صلوات
اره تمام

مارال سه‌شنبه 8 تیر 1389 ساعت 12:35

اوون بله ی کِش دار یعنی چه؟
سیا من بات شوخی میکنم ناناحت نشو دیگه!:x

یعنی نظر خاصی نداشتم فقط عرض اندامی کردم
سیا و ...
چه بدبختی داریم ها بابا از اینکه بگی سیا بیشتر بدم میاد
ازت ناراحت نیستم چند دفعه بگم مارال جا ن ها ها ها ها !

فرزاد کافه چی سه‌شنبه 8 تیر 1389 ساعت 14:03 http://cafepechpech.blogsky.com

سلام علیکم و الرحمه الله...
احوالات عالی اخوی؟ خوبی انشاالله؟
خداوند متعال عنایتش رو بر شما نازل کرده اند؟
:.
آقا خیلی مخلصیم... خیلی چاکریم... خیلی نوکریم... خیلی خریم...
:.
خاطر خواهتیم شدید...
میام دهاتمون برات دارم :))

بابا یه جایی هم میذاشتی واسه من که بتونم جواب سلاکتو بدم
مغسی جان برادر
همینایی که گفتی ما بیشتر
ما هوادارتیم فجیح
خووووووووش امده

فرزاد کافه چی سه‌شنبه 8 تیر 1389 ساعت 14:08 http://cafepechpech.blogsky.com

در ضمن... الان آپ کردم... طرف من هم بیا!!

امدم نبودی(یعنی نظر دهیت غیغ فعال بود)

جوووون سه‌شنبه 8 تیر 1389 ساعت 14:13 http://joooon.blogsky.com

سلام بر سیاوش خان بزرگ
تو متنی که نوشتی وقتی رسیدم به خط هشتم قسمت دوست... اسم خودم رو که خوندم و نظرت رو در مورد خودم فهمیدم گفتم ای جااااااااااان. چه کنیم دیگه... خدایی خیلی حال کردم که به عنوان رفیق روم حساب کردی... میخی که به دلم کوفته بودی رو سفت ترش کردی رفیییق.
با عرض خجالت و معذرت نمیتونم بیا شهرتون... فکر کردم فرزاد گفته بود بهت... عروسی داریم و باید برم. ایشالا یه وقت دیگه میبینمت. تا نبینمت نمیرم اون دنیا...
نوشته قشنگی بود... خوبه که عقاید و علایقت رو بنویسی
جایزت که منو رفیق خودت میدونی یه آرزو برات میکنم...
از خدا میخوام پشت و پناهت باشه... سر بلند باشی

سلام علیک بر تی
خواهش الات ما همچنان پایدار برای شما
میخ چرا اینهمه چیز بهتر میخ کردی تو دلت ؟
ایشا... همون جا تا تنور داغه یه دختر هم واسه تو نشون کنن و بله دیگه .
ممنون ایشا... تو هم موفق باشی

مارال چهارشنبه 9 تیر 1389 ساعت 11:26

ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــا وش!!
خو ب شد !!
من سیا بیچتر دوس میدارم!!
آپم بیا منتظرتم!!

این شد یه چیزی مـــــــــــــــــــــــارالــــــــــــــــــــــ
بیخود، من دوس ندارم
چه معنی میده ؟؟ هااااااااااااااا
باش

فراری چهارشنبه 9 تیر 1389 ساعت 12:18

صد درود
اوووووووووووه بازم خوبه
من بهترین دوستام تو نت بودن:)
البته همجنس
چون نه منو دیدن نه سودی براشون دارم
من واقعی رو دوس دارن و منم دوسشون دارم
آدرس وبلاگم نظر دهی خصوصی نداری بهت بدم؟
تو اولین آپت میزارم برات
چون بازدید کننده دوس ندارم و از وب اصلیم اسباب کشی کردم چون خیلی زیاد شده بودن
از اینکه میخوای بخونی ممنونم
من که همه دوستای خوبم ازم دورن:(
بقیه همون مگسانند دور شیرینی=))

زار بدراددددددددددددددد
اووووووووووووه بازم چی خوبه ؟
دوستان اینترنتی ! شاید بشه نمیدونم
مرسی
*خیلی بد باز میشه چرا اینجوریه
دیگه شرمنده اگه نتونستم بخونم و نظر بذارم *

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد