یه دونه خرااااب

حرف های یه دونه خرااااب تو این دنیای خراااااااااب

یه دونه خرااااب

حرف های یه دونه خرااااب تو این دنیای خراااااااااب

تحولیسم

 من بیخود بکنم حالم خراااب باشه ...

حالا من یه چیزی از دستم در رفت شما جدی نگیرید ...

در پی جمع کردن عزم خود در جهت شاد کردنم و دماغ سوزوندن روزگار دارم کم کم خودمو تعمیر میکنم  و برمیگردم به حالت  اول .

غمگین و شاد بودنمون هم مث ادما نیست !!!.

سعی میکنم اول خودمو درست کنم بعدشم برم سراغ ای فرزادمون که تازه ها عاشق شده و حالش داغونه ، میدونم چشه ، بنده خدا داره تو تب عشقش میسوزه ...

خیلی بی جهت حالم بهتر شده ...

دیشب تا حالا 12 ساعت فیکس خواب تناول کردم  طوری که پدر گرام اومد گفت مگه چته ؟

فک کرد یه چیزیم شده .

مادره در اورد گفت هیچیش نشده حتما دیشب تا دیر موقع پای کام بوده . حالا اگه کسی هم بخواد به فکر ما باشه هم نمیذارن ...

خودم کفم برید فک نمیکردم بتونم اینقد بخوابم ... تا دلتون بخواد روح ما اینور اونور پرواز کرد ....

 

شــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا د  باشیــد...

نظرات 9 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 15 تیر 1389 ساعت 20:19

سلام۱
سلام!
سیا جونه خودم ایشا... که همیشه شاد باشی عسیسم!
من جنبه ام خیلی بالاس!! وناراحت نمیشم۱

سلام بر تو
اسمت کو عسیس دل بابا
افرین به جنبه بالات

Miss.MarY !! سه‌شنبه 15 تیر 1389 ساعت 21:36 http://www.Miss-Mary.blogfa.com

خوبه که برمیگردی به حالت اولت !
تو هم شاد باشی :)

از این ورا ؟ منور فرمودی کلبه ما رو
چه عجب تحویل گرفتی
نری دوباره یه قرن دیگه بیای ها ؟
مرسی تو هم شاد باشی

فرزاد کافه چی چهارشنبه 16 تیر 1389 ساعت 04:53 http://cafe40cheragh.blogsky.com

من عاشق شدم؟؟! عاشق ..ونت؟؟؟
:.
بزنم دهم مهنت رو سرویس کنم؟؟ یه روز میگی خوبم یه روز میگی بدم... برو دامزشکی خوب!!!

کممونده عاشق ...ونم هم بشی .
همجنس بازی نداشتیم ها !
مگه بده مکیخوام غمگین نباشم ُ فورا سعی میکنم حالمو عوض کنه ؟
اگه ناراحتی هم بیا دعوا ...
دامپزشکی ...ونت؟

بهاره چهارشنبه 16 تیر 1389 ساعت 10:00 http://www.kuche-ali-chap.blogsky.com

دیگه روحمون شاد باشه از دست ناراحتی های تو.

حتما شاد باش چه من شاد باشم چه نباشم
فدای محبتت
شاد شاد شااااااااااااااااااد

نیلوفر پنج‌شنبه 17 تیر 1389 ساعت 11:24 http://hamechiznevis.blogsky.com

اوه چه خبره مگه من چن وقته نبودم؟
خوبی؟
سلام!!!!
شاد باش عزیزم که ناراحتی بهت نمیاد!

بله دیگه سر نمیزنی وقتی هم میای باید بگی چه خبره .
ممنون
علیک بر تو دخت با ادب
جدا ناراحتی بهم نمیاد ؟

جوووونور جمعه 18 تیر 1389 ساعت 01:03 http://joooonevar.blogsky.com

سلاملیکم سلاملیکم
نگفتید این روح گرامیتان کجاها پروازیده؟
در پست بعد مفصل از سفر روحتان بگویید...
اینهمه ساعت پرواز بی گمان مقصد سیارات دیگر بوده...
از حوریان سیاراتی که روحتان زیارت نمودند مارا نیز باخبر سازید...
راستش را بگویید روح محترمتان چند حوری را در سیارات دیگر سر کار گذاشت و بعد پا به فرار عازم زمین خراب شده گردیده؟

سلام بر عزیز جان
یه سر زدم مریخ دیدم دختراشون بدرد بخور نیستم برگشتم همینجا چرخی این ور اونور خوردم شاید اینجا چیزی نصیبمون شه که بازم چیزی دلمو نگرفت
حوریان هم سلام رسوندن

مونا شنبه 19 تیر 1389 ساعت 14:48 http://raghse-mah.blogfa.com

سلام

آفرین!
پیش ما بیا!

سلام
افرین بر تو
دوباره پیش ما هم بیا

فراری شنبه 19 تیر 1389 ساعت 19:00

دروووود بر شما
دوستت عاشق شده؟
بنده خدا اعصاب نداره میاد منیترکونتتااااا اینارو گفتی.... سیاست رو چه به عشقو عاشقی؟
جونم که نه زبونم بگه براتون به علت نشستن اونطوری پای کام ال سی دی گوشی بابام شکست
خداروشکر اصن اخمم نکرد:)
خوب خداروشکر که بهتر شدین
موفق و شاد و پایدار و سبز باشی(همرو گفتم)
بدروووود

دروووووووووووووووووووووووووووو
اره بد جور هم عاشق شده
نمیتونه بترکونتم
خب خدا رو شکر بابای خوفی داری تو
تو هم موفق و سر زنده باشی .................

نیلوفر دوشنبه 21 تیر 1389 ساعت 21:49

نه نمیاد مگه من شوخی دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد