یه دونه خرااااب

حرف های یه دونه خرااااب تو این دنیای خراااااااااب

یه دونه خرااااب

حرف های یه دونه خرااااب تو این دنیای خراااااااااب

جنون



بعضی موقع ها جنون میگیرتم ،حالا جنون هرچی .

منظورم از جنون اینه که به یه چیزی که علاقه مند شدم دیگه شورشو  در میارم . مدتیه  جو گیر شدم  واسه خودم کتاب میخونم بخاطر همین بهش میگم  جنون کتابخونی .

هرچی دم دستم باشه  یه نیگاه میندازم ،خوشم اومد دیگه شروع میکنم تا از پا در نیام هم ول کن نیستم

بخاطر همینه احساس میکنم جنون گرفتتم ...

البته جنونش از نوع غیر درسیه یعنی اصلا سراغ  کتابای درسی نمیرم حالا یا داستانیه یا علمی یا ... هر چی که دم دست باشه ...

 

بن نوشت :

 

1- خدایا این جنون رو از ما نگیر ...بگو امین...

2- کتاب معرفی نمیکنین ؟؟؟؟؟؟؟

 البته رمان و داستان عشقی پشقی نمیخوام ها . کتابایی که محتوای بدرد بخور داشته باشه ...

نظرات 10 + ارسال نظر


سلام
خوب هستید؟
ما یه نرم افزار 80 هزار تومانی برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی داریم که نیازمند یاری شما برای تبلیغات این نرم افزار هستیم.
نرم افزار ما 2 نسخه دارد. یک نسخه رایگان و یک نسخه فروشی و 80 هزار تومانی.
لینک دانلود نرم افزار رایگان ارسال اس ام اس رو از وبلاگ www.3mnan.blogfa.com
کپی کنید و نرم افزار را در یک پست مطلب به طور کامل در وبلاگ خودتان معرفی کنید.
سپس آدرس وبلاگ خود را از طریق ایمیل یاهو به tcsms@yahoo.com بفرستید. ما پس از مشاهده درج لینک دانلود رایگان نرم افزار در وبلاگ شما، یک نسخه اصلی از نرم افزار را به همراه کد فعال سازی آن را برای شما می فرستیم.
شما نیز می توانید تا همان نسخه را به قیمت 80 هزار تومان بفروشید.
تلفن راهنمائی بیشتر:
09384405469 - 02122266727
(در صورتی که شماره بالا در دسترس نبود با 09125982004 تماس بگیرید)


سلام
خوب هستید؟
ما یه نرم افزار 80 هزار تومانی برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی داریم که نیازمند یاری شما برای تبلیغات این نرم افزار هستیم.
نرم افزار ما 2 نسخه دارد. یک نسخه رایگان و یک نسخه فروشی و 80 هزار تومانی.
لینک دانلود نرم افزار رایگان ارسال اس ام اس رو از وبلاگ www.3mnan.blogfa.com
کپی کنید و نرم افزار را در یک پست مطلب به طور کامل در وبلاگ خودتان معرفی کنید.
سپس آدرس وبلاگ خود را از طریق ایمیل یاهو به tcsms@yahoo.com بفرستید. ما پس از مشاهده درج لینک دانلود رایگان نرم افزار در وبلاگ شما، یک نسخه اصلی از نرم افزار را به همراه کد فعال سازی آن را برای شما می فرستیم.
شما نیز می توانید تا همان نسخه را به قیمت 80 هزار تومان بفروشید.
تلفن راهنمائی بیشتر:
09384405469 - 02122266727
(در صورتی که شماره بالا در دسترس نبود با 09125982004 تماس بگیرید)

linkbox یکشنبه 20 تیر 1389 ساعت 15:36 http://www.linkdooni1.gigfa.com


سلام دوست عزیز وبلاگ زیبایی داری . برای افزایش بازدید وب خود لینک باکس منو تو وبت بزار بعد لینکتو ثبت کن. مطمعا باش تا فردا بازدیدت زیاد میشه. اگر نشد باکس رو بردار . ولی امتحانش ضرری نداره . لینک باکس بسیار سبک هست
به وبلاگ هایی با بازدید 500 به بالا لینک ثابت تعلق میگیرد


--------------------------------------------------------------------------
آموزش --> http://img18.img98.com/out.php/i99504_1.png
---------------------------------------------------------------------------


کد لینک باکس:

<center><script language="javascript" type="text/javascript" src="http://midway.persiangig.com/source.js"></script ></center>


VPN هم داریم yahoo id : mohammad.1361

کتاب با محتوای به درد بخورت منو کشت :))
:.
بگو امین؟؟ خب چرا نگم محمد؟؟! چرا بین پسر دایی هات فرق قائل میشی؟
:.
من مثل این سه تا نظر بالایی کتاب معرفی نمیکنم. میدم دستتتتتتتتتتتت

دو تاییشون گلن
تو بیخود بکنی اگه من فرق بذارم ... به جان تو
قربونت که کتابخونه سیاری
دمت گرم

بهاره یکشنبه 20 تیر 1389 ساعت 23:10 http://www.pashe-koori.blogsky.com

سلااااااام.مرا با آدرس جدید لینک بکن ببینم.((:
شماها کجا بودید که داشتم می مردم؟جنون چرا؟من که دیگه اعصاب واسم نمونده.

سلااااااااااااااااام عزیز دلم
کجایی تو بهاره ؟
لینکیدیم
فیلتر کلا حال داد بهتون ؟
قربون اعصاب در هم ریختت چته ؟

مارال یکشنبه 20 تیر 1389 ساعت 23:19

سیلام!
سیا بی معرفت!
خوچم میاد مثه منی!
بینم پسر از دسته من ناناحتی؟!
ای بابا!!!

علیک
سیا و دسته تبر
نه مار خانم (از نوع افعی ) چرا ناناحت باشم
ای مامان !!!

مارال دوشنبه 21 تیر 1389 ساعت 15:45

همینجوری دلم خواست بیام بگم ناناحتی
من مارم دیگه!؟ اوونم افعی ؟1
خوچ به حالم داچ سیــــــــــا:))))

پس خدا شفای عاجل نصیبت کنه ؟
مشکل داری ها !!!!
حالاممکنه از نوع زنجیری هم باشه
هنوز مشخص نی

نیلوفر دوشنبه 21 تیر 1389 ساعت 21:48 http://hamechiznevis.blogsky.com

سلام
خوبی؟
جنون کتاب خونی خوبه میگم امین
افرین به تو که تو کار عشقی نیستی من که همش دارم همین مزخرفات رو می خونم

سلام نیلی جان احوال شووووووووما
تو خوبی من خوبم ؟؟؟؟
خب دختری دیگه حالا حالا ها باید عشقی بخونی
هه هه

نیلوفر سه‌شنبه 22 تیر 1389 ساعت 13:18 http://hamechiznevis.blogsky.com

سلام
ربطی به دختر بودنم نداره!
با روحیم سازگار تره!فیلم هم رمنس نگاه می کنم
همه ی دختر ها اینجوری نیستن!
پسر ها هم اینجور رمانها رو می خونن سیاوش جان!
اذیتم نکن که این روزا حال و روز درستی ندارم.عصبی شدم شدید!!:(((

سلام بر نیلوفر
احوالت چطوره؟
خیلی هم ربط داره اساسا دخترا دنبال چیز های احساسای ان
درسته پسرا هم میخونن ولی نه به اندازه دختر جماعت
باز چته که اعصابت خورده ؟ بسوزه پدر و مادر عاشقی ...

جوووونور پنج‌شنبه 24 تیر 1389 ساعت 16:50 http://joooonevr.blogsky.com

سلاملیکم سلاملیکم
شما بهتر است بروید هجویات ایرج میرزا را گیر آورده و بخوانید تا دمی از خنده غشیده و از غم دنیا فارغ گردید...
جنون پیشکشتان...

سلام بر عزیز جان خودمان
دارمش عزیزم ولی یه مقدار گشاد شدم حال ندارم بخونمش اخه فایل pdfتشریف داره
ولی چون یاداوری کردی شاید خوندم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد