یه دونه خرااااب

حرف های یه دونه خرااااب تو این دنیای خراااااااااب

یه دونه خرااااب

حرف های یه دونه خرااااب تو این دنیای خراااااااااب

خراااب



خرااااب

 

 

کولر خرااااب

 

یخچال خرااااب

 

دوچرخه خرااااب

 

لباسشویی خرااااب

 

اب گرم کن خرااااب

 

باطری ماشین خرااااب

 

 خریداریــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم

 

تا حالا دقت نکرده بودم  به جار زدن اینایی که تو کوچه ها میچرخن و جنس های اسقاطی میخرن اونم با اون صدای گوش خراش و لهجه با حالشون،  اونم از همه مهمتر استفاده از کلمه خرااااب...

دارم کم کم به کاربرد خراب تو جامعه پی میبرم ...

 

خراب کاری

 

ایده خرااااب

 

فکور خرااااب

 

خراب کاری خرااااب

 

کلا ملـــــــــــــــــــــت خرااااب

 

خریداریـــــــــــــــــــــــــــــــم  ....

نظرات 6 + ارسال نظر
جوووونور جمعه 25 تیر 1389 ساعت 14:31 http://joooonevar.blogsky.com

سلاملیکم سلاملیکم
داداش کجای کاری؟
حال خرااااااااااااب
عشق خرااااااااااب
مغز خراااااااااااب
وقت خرااااااااااب
چیزهای دیگه هم هست اما اینجا جایش نیست...

علیک سلاملیکم علیک سلاملیکم
حالت ، عشقت (دایورت به عضو مبارک) ، مغز .همش خرابه ؟! پس خراب خرابی .
برو سیستمتو عوض کن که سیستم فعلیت عمرشو داده به حضرت ...

مارال جمعه 25 تیر 1389 ساعت 16:13

ببین !
من خراب!
تو خرااب!
همه خرااااااااااااااب!
جامعه خرااااااااااااااااااااااب!
دنیا خرااااااااااااااااااااااااااااااب!
=
کاینات خراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااب!!

پس کلا تو همه چیز رو خراب میبینی ؟!
پس برو دکتر یه چکابی کن خودتو
من که فک کنم چشمت به فنا رفته ...

خرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر آب!!!
تو کلن حالت خررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر آبه!!

خودتی بچه نونی...
میام کیش و ماتت میکنم ها !!!
نه که خیلی حال تو خوبه خوبه !!!!!!!!!!!

بهاره جمعه 25 تیر 1389 ساعت 21:47 http://www.pashe-koori.blogsky.com

قلب خراااااب هم میخری؟

شرمنده تو کار جنس بنجل نیستم ...

شوخی میکنم باهات
باز دلت هوایی شده
از من نصیحت اینقد بهش فک نکن داغونت میکنه ها ...

الهه جمعه 25 تیر 1389 ساعت 23:45 http://nemissis.blogfa.com

چند میخری؟

علیک سلام ، احوال شما .خونواده خوبن ؟!
خب بنده باید ببینم جنستون چیه الهه خانم بعد قیمت بذارم ، ندید که نمیشه قیمت گذاشت ...
خوشحال میشم بازم نظر بدی ...

مونا دوشنبه 28 تیر 1389 ساعت 22:24 http://raghse-mah.blogfa.com

نه بااااااااااااااااااااااا باااااااااااااااااااااااااا
انگار خریدار نیستی!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد