یه دونه خرااااب

حرف های یه دونه خرااااب تو این دنیای خراااااااااب

یه دونه خرااااب

حرف های یه دونه خرااااب تو این دنیای خراااااااااب

ریشه


حکمت وزیدن باد رقصاندن شاخه ها نیست امتحان ریشه هاست .حضرت علی

ای چند روز زیاد تو سرم رژه میره ....



یه مدته اصلا حس نوشتن واسم نمیاد ...

اصلا احساس میکنم کلا چرت و پرته ...

اگه احساسم نسبت به خودم و اینترنت و دنیای دور و برم عوض شد می اپم ...



همیشه شاد باشید 

نظرات 4 + ارسال نظر
رومینا شنبه 9 مرداد 1389 ساعت 16:09 http://black-love.blogsky.com/

چی کلا چرت و پرته ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دنیای خیلی جالبی داری بعد این همه بی حوصلگی و خستگی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

کامان بابا
سعی کن چشماتو بیشتر باز کنی
با یک دید دیگه و یک احساس دیگه به دنیات نگاه کن

باشه حتما سعی میکنم دیدمو عوض کنم
مرسی از تزریق روحیه

بهاره یکشنبه 10 مرداد 1389 ساعت 21:58 http://www.pashe-koori.blogsky.com

هر جور راحتی.ولی زود برگرد.

سعی میکنم زود برگردم

ماری سه‌شنبه 12 مرداد 1389 ساعت 15:54

20252025 پین

پین ؟ پین چی چی

ciara سه‌شنبه 12 مرداد 1389 ساعت 16:17

چـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرا ؟؟؟

اومدم کیارا جان
شما تا حالا چرا نظر نمیدادی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد