یه دونه خرااااب

حرف های یه دونه خرااااب تو این دنیای خراااااااااب

یه دونه خرااااب

حرف های یه دونه خرااااب تو این دنیای خراااااااااب

کف ماندگی

شده تا حالا تو کف یه چیزی بمونی ؟

کلا تو کف که زیاد بودم ولی تو این یکی خیلی وقته و هضمش برام سنگینه ...

عرضم به حضورتون که یکی دو روز پیش همراه با دوست گراممان قصد عزیمت به پارک کردیم و چند دیقه ای نشستیم . بر مثال اینکه مگسها به دور شیرینی جماعت جمع میشن ، چند تا بچه کوچیک که مثلا اومده بودن دوچرخه سواری دور ما جمع شدن ...

اولش و اخرش که به سیگار رفیق شفیق ما گیر دادن و داشتن نصیحتش میکردن البت با زبون منحصر به فرد خودشون که اینقد سیگار بکش تا کش بیای و چرا پشت سر هم نمیکشی و بینشون فاصله میندازی و از این حرفا...

 

ولی بیشتر از همه تو کف حرفا و فحشایی که اینا به هم میدادن و بعضی مواقع ترکشش هم به ما میخورد موندم .

نهایت زور بزنی سنشون به هشت ، نه سال میرسید ...

من موندم ای پدر و مادرا تو خونه جلو بچه چه نقل و نباتی  نثار هم میکنن ...

اینا رو با بچگی خودمون مقایسه کردم  دیدم چه شود ؟!!!

به نقل دوست ما به نقل از بزرگواری دیگر : امید من به شما دبستانی هاس !!!

تا حدودی پدر و مادرا هم پدر و مادر قدیم . درسته جامعه نقش داره ولی خونواده خیلی موثره بخاطر همین گیر دادم به خونواده .

فک کنم ای والدین تازه کار به یه کلاس اموزش تربیت فرزند نیاز دارن ...

یا اینقد به بچه رو خوش نشون میدن که از اونطرف دیگه نمیشه کنترلش کرد یا اینکه اینقد تو منگنه میذارنش که اونوقت بچه ترس داره حرف بزنه و نظرش رو بگه .

از نظر خدا و پیغمبری هم بخوای نیگا کنی ، خیلی به تربیت صحیح اشاره شده...

پلیز قبل از تخم انداختن واسه خودتون یه معیاری داشته باشید .

 

یکی نیست بگه اخه شما که بلد نیستی بچتو مث تخم ادم بزرگ کنی غلط میکنی تخم میندازی .

الان خودم گفتم .

 

 

غیرت زن ، کفر اور، و غیرت مرد نشانه ایمان اوست.

حضرت علی(ع)

 

بن نوشت :

 

اگه منظور از غیرت زن رو تو این جمله فهمیدید یه راهنمایی بنمایید بنده حقیر را لفطا.

نظرات 12 + ارسال نظر

لامصب باید زد دهن مهنشو سرویس کرد و به فاک دادشون تا یاد بگیر مودبانه گه خوری کنن!!
:.
آها... اینه... تربیت را از ما بیاموزید... یس... فاااک

لامصب کشته مرده تربیتتم
فااااک

در ضمن... ما که بی خیال شدیم... به بی خیالی هم از این به بعد میگذرونیم... میگذره... ایشالا که میگذره... یوهاهاهاها

خب خدا رو شکر که بی خی شدی
من که میدونم بی خیال نشدی ولی باشه...
کرتیم

Negin شنبه 23 مرداد 1389 ساعت 02:39 http://www.Neginmarket.ir

فروش انواع ساعت ال ای دی در طرح های مختلف و قیمت ارزان کیفیت عالی
جهت خرید پستی به سایت زیر مراجعه کنید
www.neginmarket.ir
جهت مشاهده انواع مدل ها و خرید نقدی نیز میتوانید از سایت زیر استفاده کنید
http://Neginmarket.mihanblog.com

مـــــاه تیســــا شنبه 23 مرداد 1389 ساعت 04:11 http://www.mah-tisa.blogfa.com

سلام دوست عزیز ...

خب اینا تجربه بشه برا خودت که بچه ات رو خوب تربیت کن

ماشالا همچین خودت هم مبادی آداب نیستی هااااااااااااا

سلاااااااااااااااااام ماه تیسا خانم
منور فرمودید ...
۱۰۰ درصد از الان دارم ستون های تربیت بچه ها مو میچینم
اگه شوما مبادی اداب دیدی نشون بده

مـــــاه تیســــا شنبه 23 مرداد 1389 ساعت 04:15 http://www.mah-tisa.blogfa.com

در مورد حدیث باشید بگم که مثل این که خانوم چندم حضرت علی که نمیدونم اسمش چی بود خیلی غیرتی میشد و به امام گیر میداد چرا با زنهایی که شوهراشون تو جنگ مردن صیغه میکنین و واسه همین کفر حضرت در میومده و اینو گفته ولی در عوضش در مورد مردها گفته غیرتشون نشونه ایمانه ولی زن ها غیرتشون کفر در بیار است همی

هر چی خوبه مال مرد ها هر چی تو سری خوردنی هست مال زن ها


بعدشم که فکر نکنم حضرت علی اینو گفته باشه این از اون حدیث های من در آوردی هست که اخوندهای محترم ما از جانب حضرت علی نقل کردند همی

جلل الخالق

خب خوبی از ان خوبان است

چرا من خودم تو نهج البلاغه خوندم ُ سندش موجوده !!!
مطمئنم امام علی بیخودی حرف نمیزنه ولی باید بگردیم ببینیم منظور اصلیش از غیرت زن چی بوده که منم دنبال همینم

یکی به من عاجز کمک کنه

مـــــاه تیســــا شنبه 23 مرداد 1389 ساعت 04:16 http://www.mah-tisa.blogfa.com

خب من برم چون دیگه حرفم نمیاد

موفق باشی همیشه

جان من اگه حرفی مونده بزن تو دلت نذار ...
من حس شوخ طبعیم ماکزیمومه یه وقت ناراحت نشی ها ؟!!!
تو هم موفق باشی عزیز

بهاره شنبه 23 مرداد 1389 ساعت 09:10 http://www.pashe-koori.blogsky.com

مهم اینه که زنها غیرت دارند.یکیش من.
بپا زیاد تو کف نباشی.غرق میشی.

قربونت یه نمه غیرت به ما بنمایان ببینیم غیور شوووووما رو
ولی جدا کلا دختر تا حدودی مغرورش خوبه .منظورم اینه که زیاد ول نباشه
گرفتی که؟

نه بعضی موقه ها میام بالا هوا میگیرم دوباره میرم کف

لب شنبه 23 مرداد 1389 ساعت 13:15 http://http:sms12.tk

منم لینک کن چون من کردمت

چی کردیم ؟
کی ؟
چه با حال خودمم نفهمیدم ؟
بلی

عکس من اومد؟!

نچ

الان دیگه عکسم اومد

وای خدا نیگا عکس بچم چقد خوشکله !!!
بگید ماشا...

نیلوفر شنبه 23 مرداد 1389 ساعت 18:53 http://hamechiznevis.blogsky.com

سلام سیاوش خان
چی بگم
ولی شما هم کم مقصر نبودید خب راست می گفتن دیگه سیگار نکشید بده!!!!!!!!!!!!
ولی باید مودبانه می گفتن که این دقیقن به همون تربیت در خانواده برمی گرده متاسفانه خانواده ها به اینده ی اجتماعیه این بچه ها فکر نمی کنن

سلام
ببخشید من کجام خانه یا خان ه
من؟ من غلط بکنم لب به سیگار بذارم من بچه پاکی ام مامانم میدونه
عمرا اگه این خونواده ها کلا فک کنن

مـــــاه تیســــا یکشنبه 24 مرداد 1389 ساعت 02:15 http://www.mah-tisa.blogfa.com

سلام برادرمبادی آداب یکیش خودم .. اهن اوهومبیا از من یاد بگیررررررررر دههههههههه

کی گفته مردها خوبن؟؟همتون یه ....... هستین .. اوهوم

منظور امام علی همونی بود که من گفتم

هههههههههه سعی میکنم ناراحن نشممممم

سلام خواهر . تونکه بعله شما کلا خود ادبی... کلاس خصوصی نمیذاری؟
خیلی هم خوبن . بنده الان موظفم از خوب بودن مردها دفاع کنم

جدا من هنوز درگیرم ها چیزی به مخیلت رسید بکمک ...
ناراحن کیه ؟ مگه تو دایرت المعارف شما ناراحتی تعریف شده ؟!!!۱

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد